Nieuw bij dutchattraction?

Door ons en voor ons is het motto, dus heb je tips en/of opmerkingen. Laat het ons weten zodat we iedereen een beetje blij kunnen maken. :D
Markie
Geef ik nu al advies ???
Contacteer:

Re: Nieuw bij dutchattraction?

Berichtdoor Markie » ma 07 okt 2019, 17:46

Dag Sargers!

Mijn naam is Mark, woon in Eindhoven en ben op zoek naar iemand om mee te gaan sargen. Heb het boek The Game gelezen en wil dit in het veld gaan gebruiken. Mijn vrienden hebben op het moment allemaal een vriendin dus die zijn bijna niet te paaien om mee de stad in te gaan. Ben een paar keer alleen de stad in gegaan maar dat voelt toch ongemakkelijk. Het is wel relaxt als je iemand hebt om op terug te vallen, tactieken te bespreken en gemotiveerd te worden.

Iemand in de omgeving van Eindhoven die er ook op uit wil gaan?

WillemHolleeder
Geef ik nu al advies ???
Sarge locaties: Amsterdam
Contacteer:

Re: Nieuw bij dutchattraction?

Berichtdoor WillemHolleeder » zo 17 nov 2019, 11:03

Hi all,

Ik ben Gianni, Amsterdammer en 26 jaar. Ik ben al sinds m'n 16e helemaal gek van PUA etc. Afgelopen jaren vooral tijd gestoken in makkelijk regelbaar maar slecht uitziende dames. Ideaal om in een flow te komen maar bood niet heel veel voldoening. Wisselend succes maar ik merk dat de motivatie nu heel erg laag is en zelfs dat niet meer lukt. Ik wil nu echt de stap nemen om de beter uitziende types te kunnen regelen. Automatisch verwacht ik dan ook gemotiveerder te zijn en meer passie in m'n doen en laten. Moet nog flinke stappen zetten dus ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen in mijn ontwikkeling.

Terug naar “Aankondigingen, opmerkingen en verzoeken”